31. prosince 2016

ZDRAVÍ ŠTĚSTÍ ZDRAVÍ ŠTĚSTÍ ZDRAVÍ ŠTĚSTÍ...

PF 2017



Moje zlaté milované holky!

Moc vám děkuju za léta vaší přízně, podpory, milých komentářů, starostlivých mailů, úžasných vzkazů, no prostě za to, že jste. 

Do nového roku vám všem přeju valník zdraví, nůši štěstí, kopu lásky, zkrátka, ať se vám daří!!!

Pa, L. 


22 komentářů:

  1. Lenko, přeji celé vaší rodině krásný nový rok prožitý ve zdraví a s těmi, které máte rádi, a děkuji za práci, kterou si dáváte s přípravou svých příspěvků na téma háčkování. Díky tomuto blogu jsem - asi jako mnohé ze čtenářek - začala před čtyřmi lety háčkovat a získala tak krásný koníček. Moc děkuji! Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Leni krásný celý rok 2017.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rok 2017 ve zdraví, lásce a štěstí přeje R:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, přeji Tobě i Tvé rodince zdravý, pohodový a radostný nový rok!!

    OdpovědětVymazat
  5. Leni přeji celé tvé rodině krásný a pohodový rok 2017

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, tobě a všem tvým blízkým kromě toho zdravíčka a štěstíčka taky hodně dobré nálady, hodně dobrých nápadů, hodně krásných zážitků, prostě hodně radostí a málo starostí. Ať se všechno daří a plní se každé přání. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, krásny nový rok plný radosti, zdravia, lásky a splnených prianí. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, Tobě i celé rodince hlavně to zdraví!... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, úspěšný rok 2017 a spoustu nápadů Barča

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko krásný, klidný a hlavně zdravý Nový rok. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Leni a štěstí a zdraví, štěstí a zdraví ...♥ AŤ je tvůj (Váš) nový rok 2017 naplněný láskou, nadhledem a nadějí podepřený pevným zdravím!
    Radka

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Lenko, i my se připojujeme s novoročním přáním všeho dobrého celé Tvé rodině!!! Zuzu a smečka zlobišáků :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, přeji šťastný, láskyplný a zdraví nový rok.
    Těším se na tvé háčkování, na tvé humorné řádky.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  14. V novém roce hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  15. Leni jsem nesmirne rada, ze jste zpet! Prosim, uz nam to nedelejte �� krasny rok!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Strašně ráda bych vás poprosila o vysvětlení značek. Ty základní už umim, učila jsem se přes YouTube. Ale potom ty složitější nemám kde najít (oni asi složitější nebudou, ale nevím jak na to). Používám diagramy z Diany a některé jsou pro mě jako začátečníka k nepochopení. Byla bych vám moc vděčná. Nemám nikoho, koho bych se mohla zeptat. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den,

    nedávno jsem začala "sledovat" Vaše stránky a tak dodatečně přeju vše nej do tohoto roku.
    Taky bych se chtěla zeptat, jestli kontrolujete komentáře i u starších článků? Ptám se proto, že jsem našla Vašeho úžasného velkého koníka a žádala jsem Vás v komentáři o návod, ale dosud žádná odezva.
    S pozdravem

    J.K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!