20. listopadu 2016

A S KAPSAMA!

Přeju krásný nedělní podvečer!

Tak jak jsem před třemi týdny psala, že se o mě pokouší ňáký bacil, tak mě dostal. Už jsem druhý týden na neschopence, chrchlám, kudy chodím, dotáhla jsem to až na antibiotika. Týden jsem poctivě ležela v duchnách, bo jsem byla schopná si akorát udělat čaj a obsloužit své fyziologické potřeby. Bolelo mě i mrknout.

Těsně před tím, než to se mnou seklo, jsem stihla dokončit to moje avizované "veledílo". Vloni jsem to okukovala všude po netu a moc se mi ten nápad líbil. Zimních huček ale bylo přehršel, tak na realizaci došlo až letos.

A co že to vlastně je? Jedná se vlastně o šálu, ke které je přiháčkovaná kapuce. Podle mě ryze praktická záležitost, bo když je zima na krček, šálenku pěkně omotáme dokola a je klid. 


Použila jsem starou dobrou českou Ladu Luxus a háček č. 5 na vlnu. Spotřeba to byla teda slušná, jen na tu šálu padlo 15 dkg. 


Lem okolo kapucky jsem vzala vzorem jeden přední reliéfní dlouhý sloupek - jeden zadní reliéfní dlouhý sloupek. Díky tomu kapucka na čele neodstává, naopak se krásně stáhne a pěkně drží.

A na šešulku pěknou bambulinku. Dá se prát, takže v pohodě, ale já jsem pro jistotu k bambulce přišila poutko z kloboukové gumy, zrubu čepičky malý knoflík, očko z gumy protáhla skrz čepku, omotala kolem knoflíku a vystaráno. V případě potřeby můžu bambul kdykoliv sundat a vyšmouchat bokem v ruce.


 A aby tlapky nezábly, uháčkovala jsem na dolní konce šály kapsičky. A jak jinak než se sněhovými vločkami.





Když se to celé složí, je to pěkný balík. Musím to skladovat v šuplíku se svetrama, bo do čepičkového mini šuplíčku se to nevleze ani nehodou.


A takováhle sranda to byla při zkoušce naživo. Myslím, že komentáře netřeba.







Loučím se pohledem na jednu malou vílu, která šálokapuc, jak jsme to spolu pojmenovali, odmítla vydat po dvou týdnech nošení na vyprání. Proto ten kukuč...


Krásný zbytek neděle a brzo zase nashle!

Pa, L.


18 komentářů:

  1. To je pěkný nápad, pro slečnu fakt něco neokoukaného, to nikdo nemá - takovou šikovnou mamku. Pěkně odpočívejte v peřinách. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je prďácký a hlavně v tom musí být krásně teploučko. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je jednoducho nádhera, krásne farby a najmä praktické z každého uhlu pohľadu...Dokonale vymakané dielo. Prajem krásne dni. Lucia R.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu originální nápad, ani se nedivím, že slečna nechce šálokapuc vydat na vyprání. Romana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, tak ta je!!! Meluzínce sluší, taky bych ji nechtěla vydat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, teeeda tak ta je epesní!!! Výborný nápad a ještě lepší provedení, opravdu klobouk dolů. A Meluzínce to ohromně sluší! Přeju Ti, ať se rychle uzdravíš a bacily nadobro porazíš. Zuzu

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, tak to tedy kousek. Nejen krásný, ale jaaak praktický!
    Přeji rychlé uzdravení, ať si můžeš užívat nadcházející advent.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je tedy opravdu veledílo, krásné a zase dokonale vypracované! Muselo to dát moře práce, přemýšlení a počítání, jak udělat, aby takhle nádherně i pasovalo! Brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  9. Leni to je úžasný nápad :o)

    OdpovědětVymazat
  10. dobrý nápad, precizní provedení, okouzlující modelka - velmi atraktivní kombinace:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je super nápad :-). Máte to moc pěkné.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní! Bude návod? Je opravdu krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vy jste opravdu uzasna! To je mooc krasne. Ovsem jako vse tady! Krasna prace. Irca

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké půjčila jsem si na fb stránku jako inspiraci pro dámy ��

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!